donderdag 21 augustus 2014

Lage tuintafel


Dan maak je eens een tuintafel en wordt het maar geen mooi weer...
Dus werd het tafeltje al enkele keren binnen geïnstalleerd :-).


Er werd een pallet gebruikt als basis.
Ik zaagde een MDF-plaat op maat en timmerde deze op de pallet vast.
Alles werd opgeschuurd, wit geschilderd en er werden witte pootjes onder de pallet geplaatst.
Als tafelbedekking koos ik voor plakfolie (--> HIER).
Ideaal materiaal, want het is afwasbaar.
De grote kersenkussens werden gemaakt met vulling van oude tuinstoelkussens.
De stof vond ik bij Sjiekebiele.


De glazen werden gemaakt van confituurbokalen.
De deksels werden in mijn favoriete kleurtje geschilderd en er werd een gaatje in geboord (zo zijn ze insect-proof).
De rietjes kocht ik ook HIER.
De stoffen onderleggers met appeltjes vond ik in de Kringwinkel.


Vorige week verraste ik mijn ventje met een ontbijtje aan ons tafeltje.
Ik maakte verse chocoladebroodjes.
Het recept vond ik HIER, maar gebruikte bloem voor luxebrood (Aveve) en geen hazelnoten.

En nu hopen op toch nog enkele mooie zomerdagen !!!

1 opmerking:

M____ zei

Uitgetest en goedgekeurd door co en mezelf! Wie heeft mooi weer nodig als het bij juffrouw Koekie binnen even gezellig is. Amaai, die broodjes zien er ook lekker uit...