woensdag 16 november 2011

Cadeau voor Tina!

Aha, wat zit daar allemaal in??????


 1. Een lege pot koffie --> omgetoverd met plakplastic, hippe plakband, en gemaakt vilten aapje --> nu een toffe opbergdoos!
 2. Een vilten briefomslag : het idee haalde ik HIER (maar maakte het wat eenvoudiger)
Het strikje is ook een broche (HIER staat hoe je het kan maken).

 3. Een opbergzakje voor de kaartjes van de kroon (zie verder).
Met Deze Tutorial kan je het maken.
 4. Voor de jarige -> een kroon natuurlijk!
HIER kan je deze maken.
Het vilten cijfer verving ik door een stukje opgenaaide velcro.
In het opbergzakje stak ik een heleboel geplastificeerde cijferkaartjes.
Tina is juf en zo kan ze de kroon nog gebruiken voor kids van verschillende leeftijden!
 5. Ik stopte alles in een zelfgemaakt broodmandje.
Hoe je het moet maken -> HIER
Ik werkte het mandje af met een aardbeien knoopje en 2 plastieken kersjes.


2 opmerkingen:

Tina! zei

En wat was Tina er blij mee :) !!!

Anoniem zei

Jaloers!!!!!;)