zondag 6 september 2015

Nieuw huisje !

Dit is echt zotjes lang geleden!
Maar ik heb een goede reden...
We kochten een huisje !
 Een nieuw project op onze weg
met heel erg veel werk.

 Afgelopen zomervakantie was het werken geblazen.
Gelukkig was er af en toe toch wat tijd voor een feestje in ons nieuw stekje.

Ik ben heel erg dol op onze nieuwe tuin !
Hij heeft niet veel nodig om er een gezellig plekje van te maken.


Een te renoveren huis herbergt vaak nog veel schatten.
Zo stond er in de tuin nog een prachtige houten bank (zo ééntje wou ik al lang).
In een oud stalletje vond ik een grote, houten kist.
Die werd al snel tot tafel gedoopt.
 

Helemaal achteraan in de tuin vond ik nog een oude ladder.
Ideaal om theelichthouders aan te hangen.



Met groentjes en bloemen uit mijn moestuin maakte ik regelmatig iets lekkers.

 Met bovenstaande foto won ik trouwens een wedstrijd bij Dille en Kamille !
Ik kreeg een supermooie hangstoel !
(meer foto's volgen nog!)

Tijdens de dag werken in het huisje en 's avonds afsluiten in de tuin met een glaasje wijn bij een warme zomeravond.
Het waren mijn favoriete zomermomenten...
De slinger maakte ik trouwens met oude kanten lapjes uit De Kringwinkel.
Voor de theelichthouder maakte ik een stoffen kapje uit mijn favoriete kersenstofje (gekocht bij Sjiekebiele).

Op dit moment  zitten we volop in verbouwingen. Ons 'project' wordt een 'meerjarenplan' vrees ik. Maar wat wel leuk is, is dat ik mij helemaal mag laten gaan voor onze nieuwe inrichting! Jeeej! Heb wel al tienduizend ideeën!
Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Lies: zei

Hoera, proficiat. Succes met de verbouwingen - een huis met karakter dat zie je zo! enne ... <3 voor die glas in lood ramen!

nobutterfly zei

Hou de moed erin! Veel succes met de verbouwingen en dikke proficiat met de aankoop!